En gaan..!

15 februari 2020 - Kirtlebridge, Verenigd Koninkrijk

Wanneer alle voorbereiding min of meer gedaan is, moet je alleen nog maar gaan.

Vrijdag begin van de middag alles in de auto geladen, en na een korte stop bij een park vlak voor de haven, vonden we ons uiteindelijk toch echt op de veerboot.

Ravi vond al dat metaal op de grond uiteraard maar niks, maar de kennel onderging ze goed. Al vroeg op de avond was ik de Franse schoolkinderen en de schommelende boot wel zat dus mooi vroeg m'n nest in. ;-)

De eerste anderhalf - twee uur links rijden blijkt minder spannend en vermoeiend dan de rondwegen van Amsterdam op een vrijdag. In ieder geval wat rustiger inkomen zo in het weekend en voor nu heb ik er goed vertrouwen in.

Vanavond slapen we in de Village Inn van Kirtlebridge. Normaal erg rustig maar ik begreep dat er vanavond mogelijk een klein verjaardagsfeestje is van iemand in het dorp.

Ravi en ik zijn in ieder geval blij dat we vandaag niks meer hoeven buiten een plasrondje, pintje en wat eten.