De hort op

27 januari 2020 - Baarn, Nederland

Over een paar weken rijden Ravi en ik weg uit Baarn en pakken wij de boot naar Newcastle. Het originele plan was Schotland, alleen maar heel veel Schotland. Helaas kon dat uiteindelijk niet doorgaan.

De planning nu is als volgt.
We gaan alsnog een aantal weken die kant op om op twee locaties wat bij te klussen voor kost en inwoning, puur omdat een vooruitzicht zonder Schotland, altijd, heel erg sneu is.

Na een week of vijf reizen we vervolgens via Nederland door naar Denemarken om daar voor onbepaalde tijd te werken op een biologische boerderij. Werk hier zal voornamelijk zijn rond de teelt van 20-30 verschillende rassen groentes maar in het voorjaar betekent het o.a. ook helpen met het lammeren van de schapen.

Begin augustus zullen we vervolgens voor een korte periode naar noord Zweden verkassen om de Fjallraven Classic te hiken, 110 km met de backpack van Nikkaluokta naar Abisko door alleen maar natuur en als enige beschaving de checkpoints waar we extra eten op kunnen pikken en de andere wandelaars.

Al met al een hoop gezonde spanning, onzekerheid, avontuur, hard werken, nieuwe ervaringen, (h)eerlijke natuur en (potentieel oncomfortabele) nachten in de micro camper. Voorpret voor mij en blissful ignorance voor Ravi.. ;-)

Ik weet niet of het werkt om iets van een blog bij te houden, of ik daar tijd en zin in heb. Maar, mocht het wel lukken, dan kan je 'm hier vinden!

1. Tiffany:
    27 januari 2020
    Oooohhhh... naatie!!❤❤. Heeel veel plezier!! XX
  2. Jan Zonjee:
    28 januari 2020
    Mooie plannen Nathan. ik ga je volgen. enjoy
  3. Joanne:
    29 januari 2020
    Wat top! Suk6 xxx leuk om te volgen.