New Galloway

18 februari 2020

Wegens digitale problemen kon ik van het weekend geen contact krijgen met het eerste adres. Dus last minute een heel fijne cottage kunnen boeken in New Galloway t/m morgenochtend. Daardoor dus nu twee dagen aan de rand van Galloway forest gewandeld, kunnen oefenen met rijden op alle bochtige wegen hier en gekeuteld met de houtkachel in de woonkeuken.

Bij het uitblijven van contact heb ik een andere locatie gevraagd of ze plek hebben, en hier kan ik vanaf donderdag terecht! De Bird Gardens bij Oxton. Deze had ik eerder niet bericht aangezien het met Ravi mogelijk onmogelijk zou zijn. Maar, ze zijn overtuigd dat we iets kunnen regelen voor de tijd dat we er zijn. Daarbij is het ruim een half uur rijden van Edinburgh dus als het meezit valt daar ook te boulderen!

Na het weekend toch nog bericht ontvangen van mijn eerste adresje, daar ga ik nu morgenavond heen voor één nachtje en als het bevalt kom ik daar na de Bird Gardens weer terug.

Afgelopen twee dagen relatief droog weer gehad. Dat is vanaf morgen, naar verwachting, voor zeker een week voorbij.. ;-)

1. Tiffany:
    18 februari 2020